En seg dag

Sov 12 timmar inatt vilket har gjort att jag känt mig seg hela dagen. 12 timmar är för mycket när man är van vid att sova endast 2-4 timmar.
Så fort jag vaknade fixade jag mig lite snabbt och åkte in till stan för att möta Nadja. Vi drog till systemet en snabbis och sedan kollade vi runt i butiker. Jag åkte in till stan med inställningen att jag skulle shoppa massor och åkte därifrån utan en enda påse. FAN! Varför är det alltid så att man aldrig hittar någonting roligt att köpa då man har som mest pengar och är rejält shoppingsugen?! Återigen FAN!
Nu borde jag egentligen städa mitt rum, plugga körkortsteori och söka massor av jobb men det orkar jag inte. Ska istället ner till centrum med Rebecka för att köpa pizza. Sedan blir det faktiskt melodifestivalen trots att jag nästan är säker på att det kommer vara lika dåligt som förra gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0