Lite tankar

Det blev inget jobb för mig idag för att korkade jag tog fel på datum. Började tänka lite precis innan jag skulle åka hemifrån och tyckte att det verkade konstigt ifall jag skulle jobba kväll idag när jag ska jobba dag imorgon. Blir ju inga vilotimmar och så får inte schemat se ut enligt lag. Så jag ringde till Linn och fick bekräftat att det är nästa söndag jag ska jobba.
Har haft ganska mycket tid till att fundera över saker idag, som den tänkare jag är. Funderat över hur det kommer att bli om jag inte får arbeta kvar på Dagab. Det finns så många personer där som jag kommer att sakna enormt.
Ska självklart försöka hålla kontakten med folk men det brukar inte alltid vara så lätt. Särskilt inte för mig då jag har problem på den fronten sedan innan.
Försöker verkligen att bättra mig och inte konstant glömma bort att höra av mig till nära och kära. Ibland förstår jag mig inte på mig själv. Jag är ju jätteglad över att jag har mina vänner. Många av dom har verkligen ställt upp för mig och funnits där när jag behövt prata ut. De förtjänar åtminstonde att jag hör av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0