Man har ju ändrats lite

Vaknade nyss och om en timme ska jag röra mig mot jobbet. Förr skulle jag ha panik just nu och stressat som bara den för att jag inte skulle hinna fixa mig men nu tar det MAX en halvtimme för mig att fixa håret, sminka mig och klä på mig. Är så skönt när man har fått in rutinen.
Samtidigt har jag dragit ner på sminkningen rejält om man jämför med förut då jag höll på med ögonskuggor och läppstift varje dag. Förstår inte hur jag orkade med det.
Eftersom att jag använde så mycket smink förut har jag massor utav det kvar hemma. Känns ju dumt att slänga det när jag vet att jag kommer behöva det någongång. Kan gissa på att jag har över 50 stycken olika läppglans och läppstift... Får se om jag ska ta och rensa lite någon dag. Behöver all plats jag kan få i mitt rum som börjar bli smockfullt med saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0