Sökandet har börjat

Har precis letat igenom ett flertal sidor på internet efter intressanta jobbannonser. Har faktiskt hittat ett par jobb som jag skulle kunna tänka mig. Ska bara skriva om mitt cv lite innan jag skickar iväg det.
Jag tror inte att det blir så överdrivet svårt för mig att hitta ett jobb. Så länge jag blir kallad på intervju så kommer allt att lösa sig. Därav pressen att skriva ett grymt cv. Kan faktiskt medge att jag har en tendens att lyckas få folk att gilla mig. Säkerligen för att jag alltid är så pratsam och trevlig. Ett butiksjobb skulle vara som gjort för mig. Tänk att få babbla med kunder hela dagarna! Tråkigt nog så tjänar man inte så bra vilket skulle krossa mig och mitt shoppingberoende. Ja, jag är shoppingberoende på riktigt och vet inte hur jag ska ta mig ur det.
Ska snart åka till jobbet för att dra in lite pengar. Skulle dock hellre sitta hemma hela dagen framför några bra filmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0