Dagen blev bättre

Jag har sovit 3 timmar varje natt den här veckan. Förstår inte hur jag orkar. Trots bristen på sömn har jag lyckats hålla mig pigg och glad på jobbet. Helt otroligt! Känns dock som att det är dags för mig att skärpa mig med sömnen.
Efter att ha fått stå ut med en helt galen dag på jobbet (värre än vanligt) var det härligare än någonsin när arbetsdagen var slut. Blev genast på bättre humör när jag lämnade byggnaden och kom ut i det fina vädret. På tal om vädret så måste jag köpa mig en vårjacka. Kommer snart bli för varmt med vinterjackan känner jag.
Fikade med Malin idag i Haninge centrum. En supergullig tjej som jag träffade på Gillingebanan förra veckan. Vi verkar vara väldigt lika varandra på sättet vilket är jättekul. Jag är glad, hon är glad. Jag pratar på som bara den och det gör hon med. Vi kom i alla fall överens om att vi ska träffas snart igen. Alltid lika roligt att lära känna nytt folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0