Bröstförstoring del 2

När jag vaknade till liv på uppvaket mådde jag hur bra som helst. Var inte ett dugg illamående eller snurrig som många andra var. Mamma kom och hälsade på en stund och jag ringde till några vänner för att försäkra dom om att jag överlevde operationen. Efter det måste jag ha somnat.
På eftermiddagen var jag uppe på benen och vägrade att lägga mig ner igen. Var för pigg för det och fick ont i kroppen av att bara ligga stilla. Gjorde lite bröstgymnastik, åt mat och gick på toa.
Väl inne på toan höll jag på att tuppa av, så nästan utan att se någonting och utan att kunna gå rakt lyckades jag ändå ta mig in på rummet och lägga mig i sängen. Somnade direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0